ANTARA BEBAS ATAU TIDAK, ITU PILIHAN

Saturday 8 June 2013

ANTOLOGI SEBUAH TIDUR DAN KETERLENAAN & KELIRUMOLOGI

-ANTOLOGI SEBUAH TIDUR DAN KETERLENAAN-

-KELIRUMOLOGI-

STDK ini menceritakan tentang Ketuhanan. Ianya dapat disimpulkan disini, Di mana manusia sering sahaja terlena dalam buaian arus dunia yang berkocak rakus sehingga kadangkala terlupa untuk berbakti kepada penciptanya.

Apa yang menarik tentang STDK ini, Ianya mempunyai 2 versi bahasa yang digunakan iaitu bahasa melayu dan jawi. Disini kami mula menerapkan elemen jawi dalam penulisan. seperti yang kita tahu, kurangnya pemahaman 'bahasa akhirat' ini digunakan dalam pembentukan zine. Kami cuba memartabatkan kembali Bahasa jawi itu sendiri disamping mengukuhkan empayar Bahasa Melayu dalam keluaran kami pada kali ini.

Disamping itu juga, @AktaKLAUSA akan menampilkan sebuah lagi zine yang bertajuk #KELIRUMOLOGI dimana ianya menjadi peneman kepada STDK.

#KELIRUMOLOGI pula merupakan sebuah kompilasi/himpunan puisi yang menampilkan 5 orang pemuisi yang tidak besar pada nama, tetapi besar pada bakatnya dalam bidang penulisan. Kami percaya, setiap garapan tinta yang di-tari-kan oleh 5 penulis tersebut mampu memberikan anda kepuasan yang maksima dalam bacaan anda.

#KELIRUMOLOGI lebih tertumpu kepada Kekeliruan dan dilema seseorang dalam kehidupan.

Akhir kata, teruskan memberikan sokongan kepada kami supaya kami mampu melahirkan lebih banyak karya pada masa akan datang.

Harga:
1 Zine - RM 8 
2 Zine - RM 15
(Termasuk postage)

SEBARANG PERTANYAAN
Twitter - @AktaKLAUSA

"ANTARA BEBAS ATAU TIDAK, ITU PILIHAN"






No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
click me to reveal the contact form

Get in touch with us:

Name

Email *

Message *

We're currently under construction!